zaterdag 13 november 2010

BIJLES WISKUNDE: lager + secundair GENT

Beste ouders en leerlingen,

Heeft u zoon of de dochter het moeilijk met wiskunde?

Aangezien ik vorig schooljaar ben afgestudeerd als industrieel ingenieur bouwkunde, beschik ik over de nodige kennis om bijlessen wiskunde te geven. Als studente (23 jaar) zou ik graag een centje bijverdienen, voor de bijlessen vraag ik slechts 15 euro per uur. Ik geef bijles aan kinderen uit het lager onderwijs of studenten in het secundair zowel ASO, TSO en BSO (1ste tot en met 3de graad ).Ook help ik graag met het maken van huiswerk of  met de voorbereiding van toetsen of examens. Ik kom bij u langs ( omgeving Gent ) of de lessen kunnen ook doorgaan bij mij ( omgeving station Gent-Sint-Pieters).

Hebt u vragen, aarzel niet en contacteer mij via mail.

Sophie.

meer info


Geen opmerkingen: