zondag 24 juni 2012

Beste studenten,Beste ouders,Bent u op zoek naar iemand die op een aangename manier uw zoon of dochter de nodige wiskundige kennis bijbrengt? Bent u hogeschool student, en op zoek naar iemand die je met de nodige uitleg en kennis helpt bij het instuderen van een wiskundecursus?Ja?Dan stel ik mij graag even voor: Mijn naam is Sophie. Ik ben 24 jaar. In 2010 heb ik de opleiding industrieel ingenieur bouwkunde beëindigd. Vorig jaar heb ik een bijkomend masterdiploma bedrijfseconomie behaald aan de universiteit Gent. Ik ben reeds enkele jaren vertrouwd met het geven van bijles wiskunde.Als afgestuurd ingenieur met een grote passie voor wiskunde geef ik graag (bij)les wiskunde aan leerlingen uit het secundair onderwijs en studenten hoger onderwijs.Wil je tijdens de vakantie je kennis wiskunde of andere wetenschappelijke vakken opfrissen of heb je begeleiding nodig bij het voorbereiden van herexamens of vakantiewerk, dan help ik je ook graag tijdens de zomervakantie. Niet enkel vakinhoudelijk kan ik helpen, maar ook wordt tijdens de lessen de nodige aandacht besteed aan studiemethodiek.Zoals u zelf wenst kom ik langs bij u thuis (regio Gent) of kunnen de bijlessen doorgaan bij mij thuis (centrum Gent, vlot bereikbaar met het openbaar vervoer).Voor de lessen vraag ik 20 euro per uur. Regio Gent: geen verplaatsingskosten.Bent u geïnteresseerd? Aarzel niet en contacteer mij.Hopelijk tot gauw. Sluiten  Contacteer de verkoper Je naam Je e-mail Je telefoonnummer (optioneel) Je bod € (optioneel) Tekst Verstuur mij een kopie van deze reactie Contacteer de verkoper sophie ronsse: - Wachten Zoekertje bewaren Zoekertje bewaard in Favorieten Printen Voor de verkoper: Wijzig, verwijder of plaats omhoog Zoekertje doorsturen naar een vriend Deel op Facebook Misbruik melden  Zoekertjesnummer: 65638727 Wat is er mis met dit zoekertje? Sluiten

Stuur dit zoekertje door Sluiten Je naam E-mail van vriend Bericht (optioneel) var adlSite='be.kapaza.nl'; var adlZone='jobs-zakkelijk_diensten_vakmensen'; var adlKv=''; var adlPro=window.location.protocal=='https:'?'https:':'http:'; document.write(''); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x250'); if (typeof getAdLinkAdTag=='function') getAdLinkAdTag('300x60'); Onload('himedia_show_ad_frame', false, ['adview_ad_block', ['adview_imu', 'adview_textlink']]) ;

©kapaza.be Voorwaarden Copyright Privacy Sitemap Helpdesk var keyword = "kapaza/diensten-vakmensen"; keyword = keyword.toLowerCase().replace(/-/g, "").substring(0, 24) ; metriwebTag ("kapaza", keyword, "nl"); Pixel('http://stats1x1.kapaza.be', 'vi', '2', '8', '', '6060', '', 'new_click', 'nl');
meer info


Geen opmerkingen: